fredag 4. september 2009

Skole og strandsone

Det blir litt sånn "dette gjør jeg i dag"-preg over innleggene nå, beklager dette. Men jeg har bare så sinnsykt mye å gjøre, og rekker ikke skrive de lange politiske innleggene. Debattene i går gikk bra, i dag skal jeg på Skiringsal folkehøyskole i Sandefjord og til Brunstad i Stokke. Vi skal fokusere på BCCs (Smiths Venners) forsøk på å legge under seg stadig større områder i strandsonen, med gigantiske kommersielle planer som vil skape masse trafikk, fortrenge viltet og folks mulighet til å ferdes i verdifulle friluftsområder.

Takk for hyggelige meldinger på bloggen min, forresten!

5 kommentarer:

  1. De hyggelige meldingene syns jeg du rett og slett fortjener!

    SvarSlett
  2. Bra at du kjemper for strandsonen! Jeg så i FrPs 100-dagers plan at de skal jobbe for å gi kommunene bestemmelsesrett om bygging i strandsonen. Da er jeg redd det blir mange flere slike saker som dette!

    SvarSlett
  3. Slutt å bruke ordet sinnsykt for å forsterke ordet "mye"

    SvarSlett
  4. SVs kamp i strandsonen reserverer strandsonen for de rike. Tragikomisk. De fattige i Norge tvinges til strandsonen i utlandet, med CO2 utslipp fra fly, i stedet for å få bygge en liten hytte i strandsonen.

    SvarSlett
  5. Som Tonje H skriver, du fortjener hver eneste positive kommentar:)
    Håper ikke Smiths venner får bygd ut noe mer nå... BCC er kjempestort fra før av!

    SvarSlett