fredag 28. august 2009

Ungdom og helse

På vei til Helsestasjonen for ungdom på Nøtterøy. De har psykologtjeneste - hurra! I Larvik skal vi både møte helsestasjonen for barn og for ungdom, samt snakke med en tidligere masterstudent som intervjua elever ved Thor Heyerdahl skole om deres psykiske helse. Gleder meg!

P.S. Heia norske rektorer som slakter Frps (og Høyres!) forslag om karakterer fra 5. klasse på barneskolen. Hvorfor tror de folka at det ikke er mulig å lære noe uten å sette et tall på resultatet? Som en rektor sa: Karakterer kan tvert imot fjerne fokuset fra læring, og heller ta fra barna motivasjonen. Læring er en prosess, nemlig! Må løpe.

71 kommentarer:

  1. Just a reminder: Stem på Inga Martes blogg på http://sveintoremarthinsen.blogspot.com/ dersom dere mener hun fortjener å gå videre i konkurransen om årets blogg

    SvarSlett
  2. Hørte at du var gravid, Inga. Det er kvalmende at en slik som du skal ha barn. Du som selv er barnemorder. Du og dine som er medskyldige i å ha innført slike som overhalla-morderen inn i Norge.
    Du skal ha barn, Inga. Men lille Cicilie fikk ikke leve. Og kusinen hennes må leve med traumene etter voldtekt, en voldtekt som ikke hadde hendt uten slike som deg, Inga som importerer voldtektsforbrytere og mordere.
    Du er virkelig et ondt menneske, Inga.

    SvarSlett
  3. Anonym: Du er virkelig ikke vel bevart.

    Inga Marte: Jeg håper kommentarer som den over ikke går inn på deg. "Folk flest" vet godt at gjør en god jobb og at kommentarer som den fra anonym kommer fra fremmedfryktende, triste folk som ikke har bedre ting å bruke tiden sin på.

    SvarSlett
  4. Jeg skammer meg avogtil over mine medmennesker,og akkurat nå gjør jeg det. Har lenge vært i tvil om jeg skulle stemme SV, da jeg er litt skuffet over endel ting i regjering, men når jeg ser slike innlegg som Anonym skriver - blir jeg helt sikker på at vi trenger SV mer enn noensinne. Jeg blir skikkelig lei meg over at folk kan være så ondskapsfulle som deg Anonym. Ondskapsfull og feig. Jeg ble så rasende når jeg leste det, at jeg har sendt melding til den lokale lederen i SV, og sagt at jeg vil være med å stå på stand i morgen. Og da skal jeg skaffe ti stemmer til ved å vise til innlegget til Anonym. Ja til SV - og gratulerer til Inga Marte.

    SvarSlett
  5. Du trenger barnemordere, Tormod. Javel. Da håper jeg det er du eller noen som står deg nær som blir rammet av det multikriminelle helvettet slik den uskyldige lille 7-årige jenta ble det, neste gang.
    Bestefaren hennes sa heldigvis tydelig fra om hvem som var de medskyldige onde svina.
    Du stemmer selvføglig landsSVikerpartiet uansett. Ikke mye annet som er inne på denne sida. Den dårligst besøkte siden, blant de politiske?
    Eneste gangen hun fikk treff her inne, var da folk gikk inn for å uttrykke sin antipati mot det onde svinet etter at hun forsøkte å utnytte drapet på sin bror til egen vinning.

    SvarSlett
  6. Hmm, jeg lurer meg på om jeg kan gjette hvem du er gitt. Jeg har hørt det snakket i bygda helt siden Badahir gjorde det han gjorde, men de fleste snakker sånn i det stille. Bortsett fra en person - som ikke blir tatt seriøst av noen i bygda lenger. Skal lure meg på om det er denne personen som er på fare her nå. I såfall - kom ned til standen vår imorgen utenfor Ica, så får vi tatt oss en god og fornuftig diskusjon omkring dette, og om hvorfor våre nye landsmenn er en ressurs for landet vårt. En slik diskusjon vil vi nok ha godt av begge to. Hvis du tør å komme, da. Vi skal stå klare med frukt å det hele til deg. Hjertelig velkommen skal du være! Ikke tør du å bruke navn heller...men jeg veit hvem du er!

    SvarSlett
  7. Dere er virkelig idioter i tillegg til å være ondskapsfulle barnemordere. Det er mange av oss patrioter, svært mange. Jeg er nok heller en slik som slike desperate tynne, femsete raddiser forsøker å sjekke opp uten hell på byen.(Ekte kvinner foretrekker ekte menn. Har en venninne som til og med sympatiserer med sv, til og med hun skyr slike femseraddiser som pesten) Så det var skivebom , din jævla voldtektsimportør.
    Jeg skulle gjerne møtt den helten som tør snakke makt og media imot. Er nok mange som tar han seriøst siden de snakker bak landssvikerryggen din.
    Du er bare avskum som forsvarer MORD på Barn og voldtekter på BARN.
    Dere i landsSVikerpartiet er virkelig avskum.

    SvarSlett
  8. men du kan gjerne forklare for meg hvorfor voldtekter, ran og drap vi kunne vært foruten er en ressurs for Norge, voldtektsimportør.-
    Alle overfallsvoldtekter de siste 3 år er utført av slike som DU har kjempet inn i landet, Hans Olav. Du er virkelig en pervertert unnskyldning av en mann.
    Ekte menn kjemper for sine kvinner og sitt land.
    Slike som du er bare noen stakkarslige, perverterte femsete unnskyldninger for "menn".

    SvarSlett
  9. Av respekt for kollega Inga Marte her skal jeg la være å gjøre det i dette kommentatorfeltet som tilhører ett innlegg som ikke har noe med saken å gjøre (samt en grunn til, men den trenger ikke du å vite).

    Men jeg skal med glede fortelle deg et annet sted.

    SvarSlett
  10. Fint at du ikke legger skjul på at du støtter voldtekter, ran og drap vi kunne vært foruten, og at du ikke klarer å forsvare det heller, voldtektsimportør.-
    SV representerer den rene ondskap.

    SvarSlett
  11. Inga Marte! Stå på! For noen forferdelige kommentater fra "anonym". Godt ingen tar slike alvorlig. Du er dyktig og en god representant for partiet ditt!

    SvarSlett
  12. slike ? hva mener du, landssviker? slike som påpeker at mennesker som importerer barnemordere og voldtektsforbrytere selv er medskyldige i barnemord på uskyldige barn og voldtekter på uskyldige norske jenter.
    i 45 ble ca 50 000 landssvikere dømt , bla Hanna Kvammo, fhv leder for SV. Ved neste landssvikeroppgjør kommer enda flere til å bli dømt og også tilsvarende HK. Altså representanter for landsSVikerpartiet.

    SvarSlett
  13. oj, du er jo virkelig helt pling i bollen!

    SvarSlett
  14. pling i pollen som er imot at 7-årige jentebarn skal bli slaktet ned? Jeg lurer på hva som er "normalt" i dine kretser.

    SvarSlett
  15. åjo...jeg glemte... Det som er normalt for slikt søppel som deg er jo å kjempe for at norske småjenter skal bli voldtatt og drept av fremmedkulturelle for de er jo så berikende.
    Jeg håper virkelig de neste som blir beriket, er noen slike som deg da. Som er for ondskapen. Og at ikke noen uskyldige rammes.

    SvarSlett
  16. Jeg vet om helt hvite nordmenn som er både født og oppvokst i Norge som også har gjort veldig, veldig gale ting. Så det er ikke noe de du kaller fremmedkulturelle har enerett på.

    Når nå det er sagt - er det ikke fryktelig trist å leve i en verden som er begrenset til nordmenn? Vi er tross alt bare en ørliten del av verdensbefolkningen. Og jeg går utifra at du kanskje ikke vil ha noe med SV, Rødt eller Arbeiderpartiet å gjøre heller..? Hvis det stemmer, har du en veldig liten potensiell omgangskrets...

    SvarSlett
  17. Karakterer: Enig med deg Inga Marte. Også på ungdomstrinnet fungerer karakterer (for ofte) som mål mer enn et "middel" til læring. En god lærerautoritet og arbeidsro handler ikke om avstraffelse som i gamle dager FRP. Jeg stemmer nok SV nok en gang (ikke fordi det har vært en bedring av praktiske estetiske fag), men fordi jeg tror SV fortsatt kan gjøre noe bra innen skolepolitikken for estetiske/praktiske fag. Godt Valg!

    SvarSlett
  18. Nå får søren i meg dere anonyme kutte ut å plage Inga Marte!!!Hun har viktigere ting å gjøre enn å ta seg tid til deres frekkheter!!!

    SvarSlett
  19. Det finnes ikke kvalikative bevis for at karraktersetting er årsak til bedre eller dårligere prestasjoner hos elevene. Heller ei at dette er årsak til motivasjonsmangel. Karrakterer har som funksjon å være en tilbakemelding om grad av måloppnåelse i forhold til hva som forventes. Dette gir en dårlig pekepinn på hvorvidt man når sine personlige mål.

    Karraktersetting skal brukes med vett og det er mange andre måter å gi tilbakemelding på. Det er dog ikke noe som tilsier at man ikke kan benytte karrakterer også på barnetrinnet, men dagens ordning må i såfall legges om. Fra ymse hold hevdes det at en klarere kommunisert forventning til elevene behøves. Dette løser man ikke med karrakterer da det jo handler om å kommunisere hva vi krever, noe man bør gjøre i forkant før man vurderer. Karrakterer kan kun brukes som sluttvurdering og er således en endelig dom over området som vurderes. For å kunne forsvare karraktersetting på barnetrinnet må dette være gjort på en måte som gjør at elevene er i stand til å lære fra dette. For de fleste vil karrakterer være noe abstrakt og vanskelig å forstå. Læringingen med karrakterer vil derfor for endel elever i beste fall forberede de bedre på ungdomsskolens karrakterregime. Intill man gjennomfører kvalikative forsøk med avgrensninger og kontrollgrupper vil karrakterer på barnetrinnet være gjenstand for synsing. Inga Marte har derfor ikke grunnlag for å hevde at karrakterer i sum vil være negativt på barnetrinnet, men man kan heller ikke hvede det motsatte.

    SvarSlett
  20. H.K.: Dårlige karakterer kan bidra til å svekke motivasjon og mestringsfølelsen (erfaring). En god karakter kan bidra noe positivt. Vi vil vel ikke bidra med å skape "tapere"? All undervisning bør virke inkluderende i den norske skolen. Mestringsfølelse bygger...

    SvarSlett
  21. Under valgkampen i 2007 var du SVs skolepolitiske talskvinne. Hvorfor er du ikke det fortsatt, forresten? Da gikk du knallhardt ut, og ville fjerne karakterene ikke bare i ungdomsskolen, men også på videregående. Eksamen skulle også bort. Mener du fortsatt dette? Er dette SVs politikk, eller demper Solhjell seg pga press fra AP op SP. Håper du kan svare.
    Hilsen Kristian, lærer på videregående.

    SvarSlett
  22. Jeg fant dette på nettmøtet ditt på tb.no:
    " -gjøre skolen mer praktisk. Ungdomstrinnet er altfor teoretisk, og dette gjør at mange blir skoletrøtte. Dessuten er yrkesfagene blitt veldig teoretisert, og mange faller ut underveis. Dette vil vi også forandre på(..)

    Hvorfor? Skal man slippe norsk, matematikk , historie og engelsk på ungdomsskolen hvis man syns det er vanskelig eller kjedelig? Skal man ikke ha disse fagene hvis man velger noe annet enn allmennfag på vgs? Hva er dette for noe TULL???
    Men det er vel en del av SVs "gjøre alle like-politikk". Alle kan ikke være like flinke, derfor skal alle være like svake...
    Også sier du "teori" som om det skulle være noe negativt... "Teori" er vel alt som foregår i klasserommet? Alt "det kjedelige"? De som syns det er vanskelig skal heller bare mekke videre? Kanskje grunnen til at noen faller fra er at de ikke passer til å gå videre utdanning? Kanskje noen også trenger noen år på baken? Men du vil altså la elevene slippe å ha basisfagene fordi de syns det er vanskelig? Allmenndanningen og de tunge fagene må bort fordi ikke alle klarer det like godt?

    SvarSlett
  23. Et par ting til Anonyme

    Deg med abortmotstanden, fremmedfrykten og generelt hårreisende standpunkter først: Forbanna kjøtthue!! Lurer på om jeg har sagt noe lignende til deg før en gang. Slik jeg ser det reprensenterer du den laveste formen for menneskeligt avfall, en av de personene som setter seg over alle andre, på en moralsk pidestall og støtter seg på bakstreverske, sneversynte tolkninger av religiøse tekster.

    Så deg med allmenndanningen: er helt enig med deg i at det er viktig med allmenndannelse. Det største problemet på yrkesfag er at at fagene ikke forholder seg til yrket det er snakk om. Dersom deler av undervisningen ble flyttet ut i verksted eller knyttet tettere til arbeidslivet ville det høyst sannsynlig hindre endel av frafallet. Si for eksempel at deler av undervisningen i programfagene foregikk på engelsk, slik at elevene tok til seg fagspråk de faktisk har god bruk for. Det dreier seg om at ikke alle lærer like fort og at disse skal få den tiden og det opplegget som gir dem størst utbytte.

    Og så til slutt Helge Karl: På barneskolenivå, og faktisk i enhver læresituasjon, er det beste å gi god utfyllende tilbakemelding, skriftlig og muntlig, der man tar de groveste feilene først og deretter går løs på finpussen.

    Beklager sterke uttrykk, men føler at det må til.

    SvarSlett
  24. Hva så anonym. Hva så om du vet om noen slemme nordmenn. Jeg skrev om voldtekter , ran og drap vi kunne vært foruten.
    Vi kunne vært foruten.
    Hvor mange anmeldte overfallsvoldtekter hadde det vært i Oslo tre siste år, uten at slike rotter som dere hadde innført de multikulturelle?
    Skal jeg svare deg?
    INGEN NULL!!! 0
    er tallet.
    Dere som synes innvandringen er en ressurs får ta konsekvensene da. Men dere jævla landssvikere har ingen rett til å forgripe dere på anstendige nordmenn for det.
    Dere får gå en tur langs akerselva og la dere selv bli voldtatt, ranet og drept.
    Vi vil ikke ha den dritten. Dere for ta den.
    Inga Marte, du og din type får opprette asylmottak i hagen.
    Jeg forventer også at ditt barn kommer til å gå på stovner skole, eller en annen ghetto-skole, noe annet vil vise hykleriet ditt, virkelig.
    Slik som det viste Erik solheims hykleri, da han brukte av sine penger til å skjerme sine egne barn fra det multikriminelle helvette.

    SvarSlett
  25. Anonym (29. august 2009 17:56)

    Jeg ber deg instendig om å dra hue ut av ræva og se lenger frem enn de tømmerhyttene du har i øya. Vil også nevne for deg at det i Norge finnes en egen paragraf i straffeloven som tar for seg den typen hatefulle ytringer som du har kommet med. Og Straffelovens paragraf 185 lyder som følger:

    § 185. Hatefulle ytringer

    Med bot eller fengsel inntil 3 år straffes den som forsettlig eller grovt uaktsomt offentlig setter frem en diskriminerende eller hatefull ytring. Som ytring regnes også bruk av symboler. Den som i andres nærvær forsettlig eller grovt uaktsomt fremsetter en slik ytring overfor en som rammes av denne, jf. annet ledd, straffes med bot eller fengsel inntil 1 år.

    Med diskriminerende eller hatefull ytring menes det å true eller forhåne noen, eller fremme hat, forfølgelse eller ringeakt overfor noen på grunn av deres

    a) hudfarge eller nasjonale eller etniske opprinnelse,
    b)religion eller livssyn,
    c)homofile orientering, eller
    d)nedsatte funksjonsevne.

    Tenk nøye over dette før du kommer med denne typen kommentarer igjen.

    SvarSlett
  26. oioioi. Voldtektsimportørene begynner å komme med trusler. Ellers hva da? Skal du sørge for at landet mitt blir invadert av fremmede som voldtar, raner og dreper mitt folk. UPS. Åh det jobber dere jo med jevnt og trudt.
    Er det forbudt å komme med uttalelser som er sanne, voldtektsimportør?
    Hvor mange overfallsvoldtekter hadde skjedd i Oslo 3 siste år uten den fremmede innvandringen som DU og DINE kjemper for?
    SVAR: INGEN.
    Sannheten svir visst når dere ikke klarer å tvinge mennesker til å tie. Ytringsfrihet heter det.

    SvarSlett
  27. ps: hue ut av ræve og tømmerhyttene du har i øya, pluss en masse dritt de mennesker som kjemper for voldtekter, ran og drap vi kunne vært foruten har vrengt ut av seg, kan regnes som hatefulle. Uff kanskje du må slutte å være så hatefull mot oss som har andre POLITISKE MENINGER enn deg selv.
    Det er jo tross alt vi som er imot voldtekter, ran og drap som du er for.

    SvarSlett
  28. Jeg skal bruke alle mine krefter frem til valget for at du Inga Marte og SV vinner valget fordi vi trenger virkrlig DEG og SV for å bekjempe slik ondskap som den anonym(Sykopat).
    stå på.

    SvarSlett
  29. Er du fanatiker?
    Kanskje du skulle bli selvmordsbomber,for å virkelig ofre deg for "saka", kanskje du kan dra med deg noen av kurdervennene til Inga Marte som akkurat har voldtatt en norsk jente med musefletter?
    Når ble det psykopati å vise empati og medfølelse for uskyldige norske jentebarn. Dumme meg jeg trodde det var galt å forsvare voldtekter, ran og drap vi kunne vært foruten. Men ikke i følge SVs terminologi.
    Voldekter, ran og drap vi kunne vært foruten, er en berikelse i følge SV.

    SvarSlett
  30. Forresten når har SV tenkt å innlemme alle disse fremmedkulturelle i sitt eget parti?
    Heiki Holmås var jo desperat etter å stoppe en fremmedkulturell fra å bli nominert på en sikker 1. plass. Hvorfor ønsker dere i SV ikke fremmedkulturelle i partiledelsen, men ser ut som et blendahvitt klansmøte i KKK?
    Jeg syns det helt fullstendig uakseptabelt og skikkelig rasistisk.
    Inga Marte det er flere millioner indere som kunne gjort din jobb mye bedre enn deg, for en tienedel av din priviligerte besteborgelige lønn. Hvordan kan du være så ondskapsfull at du ikke snarest gir over stillingen din til en langt mere kvalifisert inder som trenger jobben mye mere enn deg?
    Dette minner mye om rasisme

    SvarSlett
  31. Til anonym, jeg forstår din frustrasjon veldig godt. Norge har blitt et svært utrygt land å bo i og SV må nok ta mye av ansvaret for dette. Tipper FRP kommer til å gjøre et brakvalg, folk har rett og slett fått nok av den sittende regjering og alle løgnene de har servert!

    SvarSlett
  32. Takk Bluegirl. Norge kommer til å bli et mye verre land å bo i for oss, de etniske nordmenn. Etterkommere av de hundreder av generasjoner som har bygget dette landet og Europa. Med SITT BLOD SIN SVETTE OG SINE TÅRER, de neste år også.
    Det er ikke profeti, det er bare å se til England, Sverige, Nederland og Frankrike. Så ser du hvor disse ondskapsfulle rottene vil.
    De vet at det ikke kommer noe godt ut av det. Det er ikke det de vil. De vil ta fra oss vårt land og det generasjoner har bygget opp.
    I rent hat mot etniske europeere.
    Og desverre tror jeg du tar feil, Bluegirl. Jeg er sikker på at landssvikerne kommmer til å bedrive omfattende valgjuks, og at bla Frp, kommer til å få en stor prosentandel mindre stemmer enn de reelt får.

    SvarSlett
  33. Hei igjen anonym. Jeg er helt enig med deg. Hvis dette fortsetter tror jeg det kommer til å ende opp med etniske konflikter og etterhvert borgerkriger. Det kommer til å smelle i Europa en dag, garantert. Jeg tenker som deg på våre forfedre som bygget dette landet og på politerkere som gjør sitt ytterste for å gi det bort til fremmede. Du vet vel forresten at SV har fått oversatt partiprogrammet sitt til kurdisk, arabisk, somalisk, persisk og tibetansk for å kapre flere velgere? Les her:
    http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostafjells/vestfold/1.6667817

    Jeg har aldri stemt SV og kommer aldri,aldri til å gjøre det. SV er et SViker-parti!
    Det blir liksom veldig feil når et parti er mer opptatt av å verne om kriminelle lykkejegere enn å ta vare på landet's opprinnelige befolkning. Vi er mange som er frustrerte over denne galskapen!

    SvarSlett
  34. Skjønner ikke hvorfor linken jeg la ved ikke ble klikkbar. Prøver igjen:

    http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostafjells/vestfold/1.6667817

    SvarSlett
  35. Hm, den blir visst ikke klikkbar, men da får de som vil kopiere og lime den inn. Mvh. BlueGirl

    SvarSlett
  36. Ja, Anonym, jeg har kommet med noen sterke uttrykk og jeg beklager dem på det sterkeste. Dette forandring ikke det faktum at grove krenkelser er straffbart i Norge.

    Så litt oppklarering: Jeg er ikke for voldtekt, ran og drap. Dette er noen av de tingene jeg tar sterk avstand fra, men jeg reagerer å måten du legger skylden for all kriminalitet i Norge på innvandrerbefolkningen. Jeg reagerer også på måten du bruker graviditeten til stortingsrepresentant Thorkildsen mot henne. Dette er et klassisk eksempel på grov krenkelse av en enkeltperson.

    Kjære BlueGirl

    Det at man velger å oversette partiprogram og brosjyrer til andre språk er en del av demokratiet. Det lar de som har hull i norskkunnskapene sine, men som har stemmerett lese seg opp på hva et parti mener selv og gjøre seg opp sin egen mening.

    Og jeg vil også advare deg mot å generalisere for mye.

    Til sist og dette gjelder nesten alle. Det opprinnelige innlegget er om ungdomshelse, så kanskje vi skulle holde oss til tema.

    SvarSlett
  37. Hei du! Du har så søt blogg! Og heia alle som velger å ikke stemme på Frp :p Hvis det er lov å si?

    SvarSlett
  38. Selvfølgelig er du for disse voldtekter, ran og drap vi kunne vært foruten, Kjetil Gjønnes. Du har kjempet dem inn i landet, Kjetil Gjønnes. Du er medskyldig, Kjetil Gjønnes.
    Og Kjetil Gjønnes det er meget lite smart å skulle skrive hetsende i et innlegg hvor du truer med anmeldelser mot hets.
    Meget lite intelligent.
    Jeg legger merke til at voltektimportøren Inga Marte thorkeldsen desperat har ropt etter hjelp, siden hun ikke klarte å svare selv, annet en eventuelt anonymt slikt som "åh gidda mei ah, døh errjå helt pling i pollen døh". Som jeg regner med var en kommentar på hennes intellektuelle nivå.
    Jeg legger og merke til hvor UTROLIG dårlig dere importører av voldtekter, ran og drap vi kunne vært foruten klarer å svare for dere.
    Jeg legger ikke skylda på innvandrerne, Kjetil GJønnes, jeg legger skylda på slike avskyelige voldtektsimportører som DEG, og din gode vennninne, Inga.

    SvarSlett
  39. Selv ikke quisling hjalp de fremmede inn i landet slik dere gjør, han var i motsetning til dere imot at de var i landet, men han gikk inn for en dialog-linje som senere fikk han dømt til døden for landsforræderi.
    DERE derimot hjelper de fremmed inn i landet og ønsker dem her, mens quisling med sin ufrivillige dialoglinje reddet mange nordmenns liv. Har dere med dere fullstendig frivillige invasjonsstøtte drept vært med på en utvikling som har voldtatt og DREPT uskyldige nordmenn.
    Helt frivillig. Og også små uskyldige norske jentebarn har blitt voldtatt og drept.
    Det er ren ondskap.

    SvarSlett
  40. Anonym skriver "Er du fanatiker?
    Kanskje du skulle bli selvmordsbomber,for å virkelig ofre deg for "saka", kanskje du kan dra med deg noen av kurdervennene til Inga Marte som akkurat har voldtatt en norsk jente med musefletter?"
    Vennene til Inga Marte uansett om de Kurder eller norske de er imot voltekt bare det er sagt. Jeg ser ikke noe forskjell på deg og en selvmordsbomber som ødleger andres liv du driver med krenkelse, men kameratene din andre steder er selvmordsbomber i min øyne er dere begge like, men du skyler deg fra selvmordsbombere på et punkt at du er ganske feig med måten du angriper en politikker.

    SvarSlett
  41. Feil de har innført voldtekter, ran og drap som aldri hadde skjedd uten at de skyldige hadde innført det. Det betyr at dere er AKTIVT for voldtekter, ran og drap vi kunne vært foruten.
    Ja, selvmordsbombere er jo skikkelig modige som slakter ned uskyldige sivile, i stedet for å konfontrere de politikere som er villige til å spille russisk rullett- og tape, med uskyldige 7-årige jenters liv.
    Jeg foretrekker å angripe de skyldige maktpolitikere som påfører uskyldige sivile nordmenn voldtekter, ran og drap vi kunne vært foruten. Men som nå vårt land blir voldtatt av, takket være døråpnerne som slapp dette inn.

    SvarSlett
  42. Jeg begynte å lese "anonym" sine innlegg her, og det startet med et lite støkk i meg. At noen kan si noe sånt med god samvittighet er utenfor min fatteevne. Men når jeg kom nedover begynte jeg bare å le av hvor tragisk "anonym" er og hvor tragisk det han skriver er. At noen kan bruke så mye tid og energi på å skrive noe så idiotisk er bare komisk.

    Inga Marte, jeg håper du vil jobbe for å styrke psykologtilbudet og helsevesenet slik at personer som "anonym" skal få hjelp.

    SvarSlett
  43. Det som er ganske opplysende er jo det å se at Ingas venner ikke klarer å svare. Det er veldig oppklarende, den dag dere må stå til ansvar for deres landsSVik kommer dere heller ikke til å klare å svare på hvorfor dere gjorde uskyldige norske barn så ille.
    Mathias, det er ingen som gidder kommentere på denne tilsvarende null-treffsbloggen. Annet enn her , Ingas innkalte.
    SVikerpartiet er virkelig patetisk.
    Hvordan dere klarer å leve med dere selv, når dere ikke en gang klarer komme med noe i nærheten av unnskyldninger for de voldtekter, ran og drap dere har kjempet inn i Norge.
    Det eneste der klarer å spy opp med, er trakkaserier mot en uskyldig gammel mann, selv et voldsoffer.
    Det minner om de fremmede som terroriserte og gruppevoldtok enda en gang en ung hvit jente da hun anmeldte en voldtekt av fremmede . De måtte bare straffe henne ekstra fordi hun hadde vært så slem og fått illgjerningene deres opp i lyset.
    Aldri glemme aldri tilgi.
    Barnemordere og voldtektsimportører skal ikke få lov å dekke over sine illgjerninger.

    SvarSlett
  44. De fleste voldtekter blir begått av og ovenfor nære familimedlemmer, hvilket innebærer at det er flest etnikse nordmenn som begår dem (Badair Mirzamolinov var jo også et familemedlm av den fa milen han begikk lovbruddene mot). Den typen du sikter til, jenter som blir dratt med inn i f.eks. Slottsparken og voldtatt der,. tilhører heldigvis sjeldenheten og utgjør en forsvinnende liten del av alle voldtekstsakene hvert år. Dermed sier det seg også selv at vi ville hatt mange voldtesktsaker hvert år selv om grensene våre hadde vært hermetisk lukket også.

    Det er dermed viktig at Inga Marte engasjerer seh så mye i bl.a. barne og ungdomspsykriatri som hun gjør, slik at det finens et sterkt hjelpeapparat kalr til å ta imot å hjelpe de stakkars ungdommene som hvert år blir utsatt for sexuelle overgrep av ulike slag. Og alle andre som sliter med andre pyskiske lidelser, for den del. Dette har vært et underprioritert, ja nærmest neglisjert, politisk område i alt for mange år og derfor er det bra at noen går i bresjen og får satt dte på dagsorden. Stå på, Inga Marte!

    For øvrig syns jeg det er røredne at du, anonym, viser så stor sympati, tilhørighet og omtanke ovenfor våre samiske medborgere - eller "Landets opprinnelige befolkning", som du omtaler dem. For det var tross alt de som var her først ,og når alt kommer til alt var de innvandrere de også - mest sannsyneligvis fra øst-europa. Tenk litt over det, du.

    SvarSlett
  45. Patetisk at det er det eneste du klarer komme med er løgn, Hans Olav.

    SvarSlett
  46. Jeg forholder meg til politistatistikkene hvis tall og tale er klare.
    Og driter i SVeres perverse fantasi hvor de dikter opp dritt om nordmenn.
    Og så var det jo da fremdeles snakk om voldtekter, ran og drap vi kunne vært foruten.
    Alle overfallsvoldtekter i Oslo 3 siste år ALLE, er begått mot entisk norske jenter, av slike som DU, Hans Olav har fått inn.
    av alle- ALLE anmeldte voldtekter- i 2005, jfr politiets statistikker, sto de du har vært med på å få inn i landet for 51 prosent.
    Når det gjelder mørketall så er de garantert ekstreme, og den eneste empiriske indikator vi har for gjerningsmanns opprinnelse ligger i politiets statistikker. Ikke i perverse SV(ik)erse fantasier. Og egenrapporterings- "forskning".

    Samene var ikke først i Norge. Det er en myte.
    Kanskje- kanskje var de først i finnmark, det er ikke bevist. men du kan kanskje vise de tidlige spor av samisk bosetting i sør-Norge. Uansett prøver du bare å avspore debatten bort fra din medskyld i voldtekter ran og drap vi kunne vært foruten.

    SvarSlett
  47. Du, Hans Olaf. Hvorfor driver du og hetser voldsoffrene for de voldtekter, ran og drap du har kjempet inn i Norge?
    Det er virkelig forkastelig.
    Du må jo være psykopat.

    SvarSlett
  48. Anonym, etter en kjapp gjennomgang av kriminalstatistikken på nettsidene til SSB og av politiets egne statistikker, har jeg oppdaget noe interesant.

    Fra de siste tallene som er tilgjengelig med oversikt over statsborgerskap, som er fra 2005 så har jeg regnet ut at i 2005 sto personer med utenlandsk statsborgerskap for rundt 14% av all kriminalitet i Norge. Og her har jeg tatt med absolutt alle, svensker, dansker, islendinger osv. De folkegruppene du her uttrykker et så sterkt hat mot står for 5% av totalen.

    Det er også slik at statistikken er ganske grovt inndelt slik at antallet voldtektssaker ikke kommer klart fram.

    Så litt historie: Vidkun Quisling ble anklaget og dømt for krigsforræderi, ulovlig grunnlovsendring og aktiv medvirkning til drap, blant annet henrettelser. Mannen visste under krigen mindre respekt for våre lover enn de du anklager i dag.

    Angående samer så finnes de omtalt så langt tilbake som år 98 i tekstene til den romerske historikeren Tacitus, så de var uten tvil først ute her i nord.

    Og her er det du som avsporet debatten som i utgangspunktet, som gitt av innlegget er helsetilbud for ungdom og karakterer i skolen.

    Helt til slutt, synes jeg at de synspunktene du kommer med er forkastelige, bakstreverske og trangsynte. Verden er større en hjembygda, og det på tide at du forstår det.

    SvarSlett
  49. Igjen: politistatistikk voldtekter hele Norge: 2005, ikke-vestlige, slike DU har fått inn: 51prosent av overgriperne.
    I alle lovbrudd inkluderes også feks ubetydelige lovbrudd som feks fartsbøter, så det er fullstendig uinterresant.
    Voldtekter, ran og drap er det, landssviker.
    Ja Quisling ble dømt til landssvik, enda han ikke slapp de fremmede inn. Han ble dømt for medvirkning til mord enda han ikke slapp de fremmede inn. DU SLIPPER DEM INN.
    Norge var bebodd lenge før år 98.
    Uansett om de hadde stått for kun 5 prosent av voldtektene . Hvilket er løgn. De sto for 51 prosent i 2005. Altså flertallet av alle anmeldte voldtekter i Norge. Så hadde det uansett vært voldtekter vi hadde vært foruten.
    Lille Cicilia hadde vært i live i dag, uten slikt avskum som nettopp deg.
    Men det var jo bare et barn. Så det er jo ikke så farlig, du støtter det jo, barnemorder.

    SvarSlett
  50. Og så til ditt bevisste JUKS med statistikken, til og utleninger, med utenlandsk statsborgerskap, gjør seg gjeldende på statistikken. Så kommer jo det store, store flertall av de fremmede som har NORSKT STATSBORGERSKAP i tillegg. Herregud for et patetisk forsøk på juks med statistikker.
    Løgner.

    SvarSlett
  51. Statistikk: 100 prosent , hundre prosent av alle overfallsvoldtekter i Oslo tre-3 siste år, hadde vært unngått uten avskum som deg.

    SvarSlett
  52. Men du har jo ingen kildehenvisning til denne påstanden din, så det er faktisk letter å mistenke deg for juks enn vi som faktisk henter statistikken vår fra et annerkjent firma som driver med slikt. Jeg veit at mange av dine likesinnede høyreekstremister nekter å tro på troverdigheten til dette firmaet, da dere deler en overbevisning om at de former statistikken slik vi sosialister ønsker den etter vår ordre. Men det sier mer om deres generelle misstro til stort sett alt og alle bortsett fra dere selv i smafunnet enn noe annet. dessuten er dere fakitsk flinke til å bruke SSB slev også, hvis dere finner en statistikk dere mener kan styrke deres sak - pussig nok.

    Og når du sier "Ubetydelige lovbrudd" - gidder du å definere hva det er? Du nevner fartsbøter som en slik - hva hvis fartsboten blir gitt som et resulatat av at en person har kjørt for fort f.eks. i et boligstrøk og som følge av det har overkjørt og drept et lite barn som løp ut i veien å bilføreren grunnet sin for høye fart ikke rakk å bremse? Vil denne fartsboten, som da blir gitt for "Overdreven høy hastighet med døden til følge" da fortsatt være ubetydelig? Bilføreren vil jo da være en like stor "barnemorder" som Mirzamolinov og slike som du tydelgivs melsker å trekke frem.

    Og forresten, når det gjelder dine tidligere nevnte overbevisniner om at den sosialistiske siden vil foreta valgfusk for å minske f.eks. FrPs oppslutning; Du veit like godt som meg at i et så demokratisk velutviklet land som Norge vil et slikt scenario være fullstendig utenkelig og overhodet ikke gjennomførbart.

    Hadde ikke jeg holdt meg for god for personangrep, ville jeg sagt at du sannsynelgivis er et av disse barna som har blitt oversett av psykriatri-apparatet da du var ung, og at du som en resulatet av dette når har utviklet disse nevrosene og paranoide trekkene du nå viser. Men slikt holder jeg meg som sagt for god til, da jeg ikke har grunnlag for å kunne si det.

    SvarSlett
  53. Stikk for øvirg gjerne innom bloggen min å les litt om temaet, kanskje du lærer noe og får utvidet horisonten din litt også.

    SvarSlett
  54. Hvorfor skulle jeg gidde å gå inn på din nulltreffsblogg, når du ikke klarer svare for deg her?
    Igjen Kilde: politiets statistikk, 2005
    vg: artikkel 561939. Jeg vet ikke hvorfor man ikke kan linke til artikler her.
    Når det gjelder psykriatiske diagnoser bør du overlate det til fagfolk. Spesielt siden, ut fra det du skriver , hvordan du hetser voldtoffre og beklager deg over at det er så vanskelig å legge logg over de mest bestialske overgrep(som du selv har vært med på å få inn i landet), scorer meget høyt på PCI-skalaen .

    SvarSlett
  55. Anonym, som en av disse fremmde med norskt statsborgerskap, jeg har riktignok dobbelt statsborgerskap, føler jeg meg personlig støt av dine utilslørte rasistiske holdninger.

    Jeg vil i tillegg nevne at det å håne dyktige, dedikerte mennesker, uansett bakgrunn er skammelig. Den typen oppførsel du har visst her betegner deg som mer intolerant enn de du hetser. At du i tillegg velger å skjule din identitet setter deg lavere enn noen terrorist, som om ikke annet er villige til å ofre noe for sin sak.

    Helt til sist, all statistikk du for lagt fram for deg er tolket, og dermed upålitelig. De slutningene som trekkes fra tallene er avhengig av øyet som ser. Jeg ser for eksempel at det tydeligvis er mulig å få etniske norske menn til å slutte med overfallsvoldtekter. Av dette trekker jeg den slutningen at det er mulig å få alle til å slutte med overfallsvoldtekter uavhengig av etnisk bakgrunn.

    Med andre ord er det håp for alle, til og med deg.

    Vennlig Hilsen

    Kjetil Rjuichi Ohta Gjønnes

    SvarSlett
  56. Om du bruker ordet rasisme, så får du komme med definisjonen da. Og da mener jeg definisjonen- definite. Ikke hva forskjellige organisasjoner syns at det burde bety.
    Jeg syns at det er en hån at mennesker som er med på import av voldtekter, ran og drap vi kunne vært altså forbrytere sitter på tinget og ikke i fengsel..
    Men jeg er fullstendig innenforstått med at maktmennesker, når de utfører sine forbrytelser, vil gjøre alt de kan for å legge lokk på dette.
    Jeg er også fullstendig klar over at importørene av voldtekter, ran og drap vi kunne vært foruten, gjør alt de kan for å propagandere for at dette er helt fantastisk og berikende.
    Mens vi som kjemper imot at norske småjenter skal bli slaktet og voldtatt, selvfølgelig skal forties og forfølges.
    BARNEMORDERE. Barnevoldtektsforbrytere. Og så sitter de og mesker seg og snakker om "berikelse"- Det er ren onskap satt i praksis.
    (Om de ikke klarer å skjule fakta og legge lokk på faktiske hendelser, vil en landssvikerdomsstol vente. )
    Hva som er mulig og ikke mulig har ingenting å si, jeg er ikke villig til å spille russisk rulett med seks kuler i magasinet, med norske jenters liv.
    Ikke et liv, ikke en voldtekt. Inga Marte Thorkildsen har ingen rett til å drepe og voldta oss på sitt multikulturelle alter.
    Hun kan legge seg selv der, men vi har ikke valgt dette og vi vil ikke ha det. Når hun utsetter oss for det er hun en overgriper.
    Politiets tall, er rene fakta og bevist v/empiri. Og har overhode ingenting med "tolkning" å gjøre.
    Hvordan i helvette skal SVikerne klare å "tolke" 100 prosent hundre føkkings prosent bort i sine perverse fantasier?
    Det finnes kun "tolkninger" i den fantasi de må lage inne i hodene sine, antageligvis enn rasjonaliseringsprosess for det fåtall av dem som ikke er totalt psyko.

    Hvorfor er du så besatt av å vite min identitet?
    Vil du vite hvor jeg bor eller?
    slik at dere kan slippe disse patetiske, latterlige forsøkene deres, på å legge lokk over overgrepene deres mot den norske befolkning. Og heller ty til slike virkemidler som dere liker å bruke i det antinorske arbeidet deres.

    SvarSlett
  57. Sitat fra artikkel i VG 15.04.2009

    "Samtlige 41 anmeldte overfallsvoldtekter i Oslo de siste tre årene er ifølge politiet begått av ikke-vestlige innvandrere.

    - Gjerningspersonene er relativt unge menn som kommer fra andre land. De er ofte asylsøkere og kommer ofte fra traumatiserte land eller land med et helt annet kvinnesyn enn vi har i Norge, sier leder Hanne Kristin Rohde ved Oslo-politiets volds- og sedelighetsseksjon til NRK.

    Det er menn med kurdisk eller afrikansk bakgrunn som dominerer statistikken. Ingen av anmeldelsene involverer etnisk norske gjerningsmenn."

    http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=561939

    SvarSlett
  58. Nå er dte viktig å legge til at det rapporteres og/eller rapporteres over ca 450 voldtektsaker hvert eneste år (landet er tross alt større enn bare Oslo). Egro er det kun 41 av minst 1350 voldtekter de tre siste år som kan sies å være garantert utført av fremmedkulturelle fra ikke vestlige-land. Tenk litt over det også, da, at de utgjør en liten del av hele bildet.

    SvarSlett
  59. Til anonym:

    Det må være trettende å ha et slikt sinne inni seg, og jeg foreslår på det sterkteste at du bør få deg psykolog på dagen. Litt anger management hadde gjort seg for deg. Den fremmedfrykten, stigmatiseringen og generaliseringen du utviser, gjør meg rett og slett matt, og ikke minst kvalm.

    Ditt perspektiv er så snevert, så ensidig, så fordømmende at også jeg skal kjempe SVs sak. Du glemmer å se hele bilde, som sitert av Hans Olav. Hvor mange prosent tror du 41 av 1350 er? Sett kalkulatoren din i gang, så ser du, hvor lite du egentlig har å komme med. Flerkulturell eller etnisk normann, voldtekt er voldtekt, og er like vondt hver gang.

    I alle land og i alle kulturer fins det gode mennesker som onde mennesker. De er overalt, også blant etniske normenn. Så mitt råd til deg, er at du ikke setter deg opp på en pidestall og kommer med ytringer vi andre, og da spesielt jeg, kunne vært foruten.

    Jeg har vært der, og opplevd voldtekt. En gang av en fremmedkulturell, og en gang av etnisk normann. Hva skal vi gjøre med alle de nordmenn som begår voldtekter? Kaste de ut av landet kanskje?

    Med dette syns jeg du en gang for alle skal falle ned på et saklig nivå, og kjempe MOT VOLDTEKT, ikke mot deres kulturelle bakgrunn.

    SvarSlett
  60. Til den alltid like hårreisende anonym

    Rasisme defineres som hets, forfølgelse og lignende på bakgrunn av etnisk bakgrunn eller kultur. Det er ikke vanskeligere enn det.
    At du ikke klarer å se at de uttalelsene du kommer med faller innenfor dette er rett og slett sjokkerende.

    Og at du i det hele tatt kunne tenke på å kalle en gravid kvinne barnemorder, fordi vedkommende er for selvbestemt abort, faller gjennom bunnen. Det er lavere enn det laveste lavmål.

    Så er det slik at flertallet av de innvandrerne som kommer til Norge er velutdannende, lovlydige mennesker. Er disse også kriminelle? Når du tar taxi i Oslo kan sjåføren godt være kirurg som ikke får jobb fordi han er utlending.
    Påstår du at disse høyt utdannede menneskene ikke kan bidra i samfunnet vårt, at de kommer til heimkunnskapstimene på skolene og lærer norsk ungdom å lage eksotisk mat ikke er berikelse.

    Det er ikke snakk om hvorvidt vi skla ha et multikulturelt samfunn, men hvordan dette samfunnet skal være.

    Identiten din interesser meg ikke, men jeg velger å påpeke at å hetse noen uten å vise seg er feigt.

    Kjetil Rjuichi Ohta Gjønnes

    Kjære BlueGirl

    Flott at du siterer artikkelen, men som Hans Olav sier så er 41 en ganske liten del av 1350. Hold deg for god til å forsvare dette hårreisende indivitet og hans synspunkter.

    Vennlig Hilsen

    Kjetil Rjuichi Ohta Gjønnes

    SvarSlett
  61. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  62. Kjære Anonym (2. september 2009 04:27)

    Flott at du slenger deg på diskusjonen, og jeg synes det fantastisk at du er så åpen om det du har opplevd. Det står stor respekt av de som har opplevd slike ting og velger å snakke uredd om det.

    All mulig sympati og respekt til deg. Fortsett slik og så håper jeg at dette ikke er siste gang vi hører fra deg.

    Med ekstra Vennlig, Respektfull, Henrykt og Sympatisk Hilsen

    Kjetil Rjuichi Ohta Gjønnes

    SvarSlett
  63. Til Kjetil og Hans Olav. Dere "glemmer" visst å ta befolkningsammenhengen i betraktingen her. I denne sammenhenhgen må man faktisk se på; Hvor mange Nordmenn er det i Norge og hvor mange fremmedkulturelle er det. Les dette så forstår dere kanskje hva jeg mener:

    "Tall fra Oslopolitiet viste at i 2004 utgjorde gruppen med afrikansk landbakgrunn i underkant av 4 prosent av Oslos befolkning, mens de sto for hele 20 prosent av byens anmeldte overgrep. Dette gir en overrepresentasjon på godt over 400 prosent. For de med irakisk bakgrunn er tallene enda styggere. Av i underkant av en prosent av Oslos befolkning, sto personer i denne gruppen for 8 prosent av de anmeldte overgrep i Oslo. Det gir en overrepresentasjon på mer enn 700 prosent.

    Tall fra 2007, som viste en ny dyster rekord i Oslo, med 196 voldtekter og voldtektsforsøk, fortalte også at i 72 prosent av sakene var gjerningsmannen ukjent. Av de mistenkte/siktede kom 18,5 prosent fra Afrika, mens 9,3 prosent kom fra Midt-Østen. I forhold til befolkningssammensetningen i Oslo, var gjerningsmenn med annen landbakgrunn enn norsk overrepresentert. I forhold til befolkningssammensetningen i Oslo hadde 30 prosent av antatte gjerningsmenn afrikansk bakgrunn."

    Sitatet er hentet fra sidene til HRS.

    Leste også et sted at 9 av 10 overfallsvoldtekter ikke blir anmeldt så tilfellene vi leser om i media er nok bare toppen av isfjellet.

    SvarSlett
  64. Jeg skrev feil, jeg mente _ikke_ befolkningssammenhengen, jeg mente befolkningssammensetningen ;)

    SvarSlett
  65. Det stemmer det du sier du skriver om at det er svære mørketall når det gjelder voldtektsaker, men det gjelder for etnikse grupper alle grupper.

    Og ja, det er en kraftig overreprensentasjon av lovbrudd blant særlig den somaliske befolkningen i Oslo (og landet for øvrig), men hvis vi ser på statistikkene fra politites egne arkiver ser vi at av alle lovbrudd som blir begått i Norge i løpet av et år, store som små, så blir bare omlag 30 % begått av personer med fremmedkulturell bakgrunn. Det betyr at, hvis vi holder de siste 4-5 % av lovbruddene som begåes av utenlandsbaserte tyveribander hvert år utenfor, står igjen med at 65% av alle norke lovbrudd hvert år begås av etniske nordmenn (i tillegg hører det med til historien at mange av lovbruddene som somalierne (og pakistanerne)skjer innfor det samme miljøet. Det er selvsagt fortsatt et stort problem og en kraftig overrepresentasjon som vi må gjøre noe med, men likevel.

    Dessuten er det omtrent samme tall du også viser til - 60 % nordmenn mot 30% fremmedkulturelle, og da er det til og med tall som er såkalt "Etnisk opprinnelseutlignet", hvilket betyr at forksjellen i virkeligheten er enda større.

    Dette er da heller ikke så rart, da det tross alt bare, selv medregnet 2. og 3. generasjon, samt svensker og andre vestlige, fortsatt bare rundt 600.000 innbyggere i norge med det vi kan omtale som "fremmedkulturell bakgrunn." Norge har i følge de siste tallene drøyt 4.8 millioner innbyggere. det betyr at det er ca 4.2 millioner flere etniske nordmenn enn noen annen etnisitet her i landet.

    men dette er FrP og deres like flinke til å la være og opplyse om. De hopper også elegant bukk over det faktum at Norge kun tar inn ca. 1250 kvoteflyktninger hvert år, og opererer istedet med de omlag 18.000 asylsøkerne som kommer til Norge hvert år, men "Glemmer" samtidig å opplyse om at de aller, aller fleste av disse får avslag på søknaden sin og dermed ikke kommer inn i landet.

    Så vi glemmer ingenting, vi bare lar være å legge mer i tallene enn det osm faktisk ligger der.

    Og hvis dere skulle være redd for at Norge skulle få et muslimskt flertall med tilhørende innføring av Sharialover, muslimsk levesett og alt sånt - det er omtrent 1.1 % av Norges befolkning som pr. i dag er medlem av et muslimskt trossamsfunn, og mange av disse igjen er knapt praktiserende. Med andre ord: Vi er nok trygge for alt slikt i all overskuelig fremtid, også.

    SvarSlett
  66. @Hans Olav, jeg får en følelse av at du snur hele saken på hodet. Det du skriver stemmer rett og slett ikke med virkeligheten. Du kan jo ta en titt på dette glimrende innlegget i bloggen Veggevisen. DET er virkeligheten i Sverige idag!! Neste gang er det kanskje Norge sin tur om denne galskapen fortsetter.

    http://veggavisen.wordpress.com/2009/09/04/in-the-ghetto/

    SvarSlett
  67. Kjære BlueGirl

    Jeg vil bare nevne at innlegget til Inga Marte Thorkildsen ikke handler om innvandring, men om helsetjenester i den norske skolen og karakterer.

    Det at Anonym har avsporet debatten med smakløse innlegg og hets er beklagelig.

    Så jeg er veldig interessert i å vite hva du mener om skolehelsetjenesten og vurderingsformen i den norske skole.

    Jeg syns også det er synd at du har kommet så skeivt ut med minoritetsbefolkningen. Hvorfor?

    SvarSlett
  68. Hans Olav Bakken, jeg syns "tallene " du presenterte er interessante i forhold til at du presenterer dem som en representant for SV, dvs, en representant for SV driver ren historieforfalskning. Det er ikke første gang.
    I tillegg får du for disse innlegg, en takk fra Inga Marte Thorkildsen for spredningen av falske fakta. Da antar jeg at voldtektsimportøren Inga Marte Thorkildsen stiller seg bak disse tallene angående voldtekter vi kunne vært foruten.
    Ikke rart egentlig, siden en forbryter selvfølgelig vil skjule så mye som hun kan av sine forbrytelser.

    SvarSlett
  69. Skal vi se:
    tallene til Hans Olav Bakken, representant for sv, som får applaus fra Inga Marte Thokildsen for sin tallpresentasjon-
    SVs løgner for å dekke over egne forbrytelser:

    100 prosent av overfallsvoldtektene i Oslo er 41 tre siste år, ja.
    Så var det de andre voldtektene i Oslo da, ut fra empiri, ser jeg på voldtektsstatistikken fra 2007, som er den siste jeg har, her står de menn som Hans Olav Bakken og Inga Marte Thorkildsen har fått inn i landet for nærmere 73 prosent av ALLE anmeldte voldtekter i Oslo, for 2007, ble begått av multikulturelle, menn med ikkenorsk landsbakgrunn.
    Ca 161 voldtekter ble anmeldt. ca 118 av disse utgjør 73 prosent.
    Ganget med tre:
    er 325.
    Allerede her ser vi hvor ille løgnen til Hans Olav Bakken er.
    som nevnte tallet 41.
    Politiet har merkelig nok sluttet å opplyse om gjerningsmenns bakgrunn for hele Norge etter tallet 51 prosent i 2005, som ut fra Hans Olav Bakkens opplysninger om 1350 anmeldte voldtekter siste 3 år,(jeg vet ikke om dette er det korrekte tall, har ikke sett ref)ville utgjort, ut fra den eneste empiri vi har(tall politistatistikk , 2005): 688. 688 kvinner som ikke hadde fått sine liv ødelagt om ikke mennesker som Hans olav Bakken og inga marte thorkildsen hadde eksistert.
    Videre kan man bare lese om "voldtektsbølgen" i Stavanger, og siste overfallsvoldtekt i Bergen, for en videre bekreftelse av hvor alvorlig, hvor graverene, Hans Olav bakkens forsøk på undergraving av sannheten er. Og hvor alvorlig det er at Inga Marte Thorkildsen applauderer disse løgner.
    Nå er det ikke første gang SV er tatt i grov løgn og forsøk på historieforfalskning.
    Og av en eller annen grunn lar media, som er ekstremt venstrevridd, dem slippe unna, med sin ondskap.

    SvarSlett
  70. Anonym

    Det at politiet ikke lenger fører statistikk over nasjonaliteten til forbrytere er at det ikke er viktig for det store bildet. De jobber med å bekjempe kriminalitet og det er dem et fett hvilket land de siktede kommer fra, så lenge rettsprossessen går skikkelig for seg og loven opprettholdes.

    Har kanskje sagt dette før, men en drittsekk er en drittsekk uansett farge, nasjonalitet og kulturell bakgrunn.

    Det at du velger å spotte de som velger å se verden med et åpent sinn og velger å motsi dine bakstreverske holdninger, gjør deg til nettopp det, en drittsekk.

    SvarSlett
  71. Det må jeg si, du må faktisk ha foretatt en ganske grundig gravende unmdersøkelse for å klare å hoste opp etternavnet mitt, for det ligger jaggu ikke lett tilgjengelig der ute på weben.

    Tenk hvis du kunne brukt den iveren, energien og helt åpenbare entusiasmen for saken til å fakitsk "Grave" opp bakgrunnstallene jeg bruker - de er ikke vanseklig å finne en gang, alle sammen ligger lett tilgjengling på SSB.no. Så hadde du kanskje sett at jeg fakitsk ikke lyver på så mye som et eneste lite ett-tall en gang.

    SvarSlett