fredag 29. april 2011

Flott med tips!

Takk for gode tips til dere som både har skrevet her og på facebook! Jeg vil gjerne ha tips framover også, og anbefaler alle å kikke innom sidene til Sykle til jobben-aksjonen. Jeg har tidligere vært ambassadør for denne i hvert fall i fem år og heier på dem!

Jeg skal ta flere initiativer overfor Samferdselsministeren framover. Det er fritt fram å komme med gode tips og forslag til viktige sykkeltemaer. Vi trenger engasjerte sykkelentusiaster.

I dag har jeg for første gang sykla med sønnen min i sykkelhenger. Det var moro, og det syns han også. Jeg vet godt at jeg er heldig som kan sykle langs en sykkelvei, i stedet for å måtte tråkle meg fram langs trafikkerte veier. Det måtte jeg tidligere, da jeg bodde på Tøyen. Nå har de forresten endelig klart å rydde sykkelveien for grus etter vinteren også, så da er det bare å smile til sola;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar